søndag den 9. november 2008

Skumringstur til Flensted

Et par breve skulle postes. Og når vi så alligevel var ude, kunne vi vel lige så godt fortsætte til Flensted. Vinden var bidende kold - jeg var kommet afsted i for lidt overtøj. Alligevel var det en skøn tur. I strid modvind ud - i læ hele vejen hjem. Bentøjet og snakketøjet fungerer så godt sammen. Og vi så vinterens første rødhals. Min favorit!

Når man går tur med Dorte, så kan man altså ikke gå forbi sådan et par som disse her.
Så der skulle selvfølgelig lige klappes og snakkes. Faktisk begynder hun at snakke med dem så snart hun får øje på dem. Og det kan jo godt være maaaaange meter før vi når dem.  Jeg har vænnet mig til det. 




Nu er vi hjemme i varmen igen - vi nåede det inden mørket sænkede sig helt.
Om lidt skal jeg have gang i hellefisken. Jeg håber Dorte støtter op med musik og stearinlys.


Ingen kommentarer: