lørdag den 15. november 2008

Spøgelsesbilist!

Bøh!

På vej hjem i natten fra Ebeltoft med mig bag rattet. På den to-sporede motortrafikvej mellem en kedelig landsby og en anden kedelig landsby - mødte vi en spøgelsesbilist!!!

Jeg blev så overrasket, at jeg i første omgang troede det var mig de var galt på den. Da han var kørt forbi spurgte jeg Dorte, om ikke der lige var kørt en forbi os, på den forkerte side af autoværnet i midten....Jo!

Godt der var så mørkt. Ellers havde jeg jo på langt sigt opdaget ham og var sikkert gået i panik. 
Vi kunne ikke engang ringe til politiet, fordi vi ikke var helt klar over hvor vi var.
For pokker hvor jeg gøs bagefter!

Jeg håber inderligt vedkommende tog den med ro de sidste kilometer af den to-sporede og på et tidspunkt opdagede sin egen misære! Uden uheld!

Ingen kommentarer: