onsdag den 10. december 2008

Generalprøve

Vi har lige holdt uautoriseret generalprøve på "Nu tror jeg sørme vandet er gået!"

Der sad jeg lige så stille og sivede på toilettet og så kom konen ind for hun skulle altså også tisse. Hun stod der og pjattede, og truede mig med den kæmpe vom, hun render rundt med. Og så var det jo hun kom til at grine så meget, at hun tissede på gulvet! Meget!!

Man skal altså ikke fyre sine bedste jokes og grimasser af, til en højgravid kvinde med fyldt blære. Så er det sagt!


4 kommentarer:

Mokken sagde ...

Arj, ærlig talt! Det var jo næsten ondt...

Fik hun så lidt lindring for tissetrangen en stunds tid, eller?

:-)

Pøj pøj med det hele... vil glæde mig til også at læse med, når Krummen er kommet...

Vita sagde ...

Hej Mokken

Øj - så røg jeg o også lige om på din side og ser du også snart skal ha en af de der små der :-D

Her går vi bare og venter.

Lotten sagde ...

GRIIIIIN!!!
Jubler højtlydt og kan så levende forestille mig scenariet!

Vita sagde ...

Hej Lotten:
Ja ikke?
Og hvem skulle hjælpe med at tørre op!!!
Miiiiig!
Hun er jo så tyk at det er svært at bøje sig ned.