tirsdag den 30. december 2008

Ææææh HVAD?


Hold da op! På ikke mindre end fem minutter er der gået to store ting op for mig. En dum og en dejlig.

Den ene er at jeg skal på arbejde på fredag. Havde fuldstændig forgabt mig i tanken om onsdag-søndagsfri igen – så jeg havde lige overset detaljen med at 2. januar altså IKKE er national helligdag - eller bare noget der ligner. Det var den dumme. 

Den dejlige ting er... tadaaaa... Jeg har fået mig en fast læser! Min allerførste! Det giver sved på panden at tænke på, at nogen rent faktisk læser hvad man skriver, sådan ind i mellem. Men det er også en virkelig rar fornemmelse, på den der måde der mest af alt minder om lyden af barnelatter eller duften af havvand. Det er Tina omme i London. Stort, siger jeg bare!

5 kommentarer:

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

LOL - jamen, du stroeg da lige ind paa laeselisten.
Mht 2. Januar, saa havde jeg den samme 4 1/2 dage-fri ide og jeg overvejer kraftigt at tage fredag fri, men det gaar nok ikke. :(

Michelle sagde ...

Hey jeg læser da også din blog....hver dag!!!!
Det er jo bare ikke altid der er skrevet noget nyt!!!!!!!

Vita sagde ...

Nej Tina, vi er på den - for den går nok ikke. :-)

Sorry søs - det gælder altså ikke. Du er jo min søster. Tina omme i London er en helt fremmed dame. (Nu knapt så fremmed).

Marina sagde ...

Kære Vita. Jeg læser altså også det meste af det du skriver. Rigtigt godt nytår til jer alle tre. Mon ikke 2009 bliver et helt fantastisk år for jer? Ihvertfal masser af held og lykke fra mig.

Vita sagde ...

Marina - jamen jamen. Hvor glædeligt. Jeg er så ny så ny. det er jo unægtelig noget sjovere så. Tusind tak for din nytårshilsen. Når jeg læser på din side - så kan jeg jo se der er masser at glæde sig til når man får barn!!!
Rigtig godt nytår til jer også!