torsdag den 1. januar 2009

Et helt nyt år


...lige til at solde op. Bare se at komme i gang. :-)

Vores nytårsaften forløb i fred og fordragelighed. Helt helt stille. Som vi kan lide det. På tur i rimtågen. Hygge med madlavningen. Dronningens nytårstale og boblevand uden alkohol. 


Det bedste er selvfølgelig vores nytårstradition "Mød mig på Cassiopeia". Det er en af mine ynglingsfilm. Vi synger med og prøver at huske så mange replikker som muligt.  

Og med smukke Lily Broberg, er det nødvendigt at te sig som Disneys ulv i "Little Rural Riding Hood". Der må hujes og piftes! Især når hun dukker op i lårkort!




Nu er vi så vågnet op til et helt nyt skinnende blankt år. Hvordan det bliver, aner vi ikke. Jeg kunne godt tænke mig, et bedre år i forhold til min fysik. Den har teet sig, så jeg har været meget tæt på at gå fra mig selv! Ellers er jeg lidt på bar bund. Men en ting er sikkert: vi skal være forældre og det kommer til at vende op og ned på vores liv, som vi kender det i dag. 

Det bliver godt!

Ingen kommentarer: