søndag den 4. januar 2009

Gå væk hverdag!

Jeg er over hele hovedet slet slet ikke klar til, at det er mandag i morgen. Jeg er ikke frisk endnu. Maven vender stadig på hovedet med halve dages mellemrum. Jeg bliver trist og fortvivlet. Er så træt af det her, at jeg nogen gange slet ikke kan se nogen vej frem. 
Jeg vil bare have min kone, mit hjem og min datter (kommer hun ikke snart) og al tid i verden. Jeg trænger til at komme ordentlig på fode for en gangs skyld. 
Shhhhhhhhhhh - jeg har gemt mig!!!

3 kommentarer:

Berliner brosten sagde ...

Hej Vita,
ja, jeg er ny her i bloglivet, men din blog har jeg da fundet og jeg syns den er meget sympatisk! Og det her indlæg er som tænkt ud af mit hoved! Jeg hader denne overgang fra ferie til job, det er til at blive helt syg over...altså ikke fysisk, hvis du forstår? Jeg vil også bare helst være hjemme med min kæreste og vores katte - det der med børn har vi droppet, men skønt at se, at der er andre der er sprunget ud i det.
Ha en go aften und bis bald einmal.

sanne sagde ...

Hejsa Vita

Mit første besøg på din blog.. Det er jo en fantastisk blog, og smart er den også ;)

Hvornår mon "lille mor" skal føde?? Det er vildt spændende..

KH Sanne

Vita sagde ...

Hej med jer to

Altså terminen var i går.
Så nu venter vi bare - helt roligt... næsten ;-)

Berliner brosten... børn er jo bare bonus. hvis man har kæreste og kat.. har man så i grunden ikke alt???? :-D