tirsdag den 24. februar 2009

Blå tirsdag

Minus kondital blues

Gået fuldstændig i stå
da dam da dam
bare på grund af lidt blå
da dam da dam
og min luderkant bliver større og større
skal ha håret farvet  - det' det eneste at gøre
oooooog så haaaar jeg heller ikke noget kondital

Her lugter lidt af lort
da dam da dam
kloaken er gået i sort
da dam da dam
og min eksem er gået helt vildt i udbrud
ligner en bumset dreng  - fucking teenage udskud
oooooog så haaaar jeg heller ikke noget kondital

Jeg har ondt i min rumpe
da dam da dam
min iskias er en tumpe
da dam da dam
og vi har heller ikke ret mange penge'
men det har vi nu ikke haft temmelig læng'
oooooog så haaaar jeg heller ikke noget kondital

Jeg er damen med skæg
da dam da dam
og hår på min læg
da dam da dam
Vejer snart 100-  er stor som en bakke
har desværre kun min PCOS og mig sæl' å takke
oooooog så haaaar jeg heller ikke noget kondital

Til gengæld er min babys øøøøøjneeee blåååååååå

2 kommentarer:

Klidmoster sagde ...

Ha ha, fantastisk :-)
Mvh Malou

Lotten sagde ...

Åhh-hå-hååååå hvor er det godt!
Og blåååååååååt!