onsdag den 25. februar 2009

Prisen på Lemonade


Tina - omme i London har givet mig en pris fordi min kone er blevet øremærket :-D

Lemonade prisen gives til folk som har fortjent den, fordi de har en god holdning til livet, eller fordi de har vist, at de sætter pris på noget eller nogen
  1. Klister logoet på din blog eller ind i et indlæg
  2. Nominer 5 andre bloggere og link til de nominerede i dit indlæg
  3. Læg en kommentar på deres blog, så de ved de har modtaget prisen
  4. Del med andre og lav et link til den der har givet dig prisen
Jeg synes måske det er lidt overdrevet (meget) med 5 nomineringer. Så jeg nøjes sgu med én vinder:

fordi Julie sætter spot på livet i en sådan grad, at jeg bliver nødt til at holde fast i kontorstolen med begge hænder, mens jeg læser for ikke rulle af stolen af bare grin eller ophidselse. Hun skriver, så jeg slet ikke er det mindste i tvivl om, lige præcis hvordan hun har det. 

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Tusind tak for prisen, og især for ordene der følger med. Det er så sødt sagt! Jeg gør noget ved det, så snart jeg får overskud - forhåbentlig i weekenden?

Marina sagde ...

Ja jeg er også vild med Julie. Godt valg.