torsdag den 23. april 2009

Baby-abstinenser


I dag blev fik vi spidskål med bacon og karry fra aarstidernes opskriftsamling. 
MUMS!

Jeg er altså lidt lun på spidskål. Det er så dejlig mildt, i forhold til nogle af de andre kål. 
Der blev suppleret med en æggetomatmad med karse og RIGELIGT mayo!

Erna Marie sover mærkeligt i dag. Så jeg har faktisk ikke set hende siden i morges. Jeg SIGER jer, man kan få abstinenser. Så kan jeg bare glæde mig til hendes store grin i morgen tidlig. 

Og så lyder jungletommerne hos Newyorkerbyheart om bloggertræf i Jylland. 
Jeg har meldt mig til!!! 
Det bliver mit første træf. 
Skal man have rygmærke på???

8 kommentarer:

Newyorkerbyheart sagde ...

rygmærke vil helt sikkert være godt - men det kan være at vi skal flytte dem om foran og skrive navn på istedet for :-D

Klidmosteren sagde ...

GUF, siger jeg bare!

Hmm, rygmærke ligefrem :-D

Jeg følte mig lidt klemt da jeg var til træf med alle 'Kjøvenhavnerne' men det her er jo i Vejle :-)

Hyggeligt at du kommer, så bliver vi indtil videre 5. Men mon ikke der kommer flere til?

Lotten sagde ...

Du kan roligt glæde dig!!!
Jeg har efterhånden været til en hel del blogtræf, mest i København men også et enkelt i Århus. Jeg har mødt både Marianne og Malou og ville gerne et gensyn krydret med nye ansigte - men d. 6. skal jeg på arbejde :-(
Jeg håber, du og de andre bloggere får en god oplevelse!

Vita sagde ...

Birthe: brystmærke.... Nok en bedre ide. Det ville være træls at skulle vende ryggen til flokken hele tiden.

Malou: Jamen, vi jyder er bare SÅ blide. Jeg er sikker på der kommer flere til!!!

Lotte: Tak! Det er også alt det vand! Altså mellem øerne. I Danmark. Det ville være nemmere hvis man lige kunne mødes om hjørnet. Hvem opfinder den portal... vi har brug for den nu! Og den må kunne fungere fra et sted - til alle steder. Og også gerne kunne transportere en mellem arbejde og fritid... ikke.

Marina sagde ...

Å ja det må være hårdt men nu er det heldigvis weekend lige om lidt. Jeg håber den byder på masser af babysmil til dig og hygge til jer alle tre.

Vita sagde ...

Tak Marina. God weekend til dig og familien også. For det er nemlig weekend. Som i nu. Og vi skal grille. Ahh!

misspippi sagde ...

Du skal da have Vitaman-trøjen på...
Det er da det bedste "Rygmærke"... ever :-)

Vita sagde ...

Ja DET er et cool rygmærke.
Bare synd trøjen er så grim.. og stor.