onsdag den 22. april 2009

En på kassen

Erna Marie fik sin 3-måneders vaccination i mandags. Det var hårdt for det lille my, som fik feber og var rigtig skidtmads. Hun kunne ikke finde ro og ville helst være hos sin mor. I timevis gav hun sig og lød som en kaffemaskine der trænger til afkalkning. 

video

Nu er hun næsten frisk igen.

Mit hjerte sidder helt nede i maven, når hun har det skidt. Jeg bliver så urolig og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det tricker om noget mit angst-center. Men jeg finder vel ud af det med årene. Suk.


Jeg har længe gået og mumlet om at få suppleret frugtkassen fra aarstiderne med nogle grøntkasser. Godt hjulpet på vej af alle de lækre billeder hos Klidmoster, trumfede jeg til sidst igennem overfor min grøntsagforskrækkede hustru. 

Den første kasse kom til mig i dag. Hvilken gensynsglæde :-)

Så vi fik tærte med broccoli, gulerod, fetaost og cherrytomater.


Dressing af creme fraiche, purløg, ramsløg, daikonkarse og sambal oelek.
Dertil en lækker salat med gourmetbønner fra aarstidernes egen opskriftssamling. 



Uh det var godt! Velkommen hjem grøntsagskasser!

3 kommentarer:

flinkonellas på vej ud af flinkeskolen sagde ...

ååå bliver bare så sulten, når jeg dine mad-billeder, kan man bestille bord?

Klidmosteren sagde ...

Orv, sikke en omgang guf. Den der daikonkarse glæder jeg mig til at modtage i morgen.

Stakkels lille pus, jeg håber at hun blev afkalket :-)

Vita sagde ...

Flinkonella: På vores kun 40 kvm bliver det lidt svært med bordbestilling. Men ideen er god! Skal nok sige til når der bliver ledige pladser ;-)

Malou: den er god, stærk og smager MEGET af radise.
Erna Marie er helt afkalket nu!