søndag den 19. april 2009

Vores livret: BRUNCH

Det er i hvert fald en af livretterne. Vi elsker mad der består af mange dele. Sådan ligesom samlesæt. I dag skulle en af vores veninder komme cyklende fra Århus. Lokket af tanken om pandekager. Så Dorte og Erna Marie startede med at stege en god stak af dem.


Og så spiste vi ellers i maaange timer.


Hjemmelavet salsa, varmrøget laks, marineret kylling ristet med cornflakes, sesam og parmesanost og friskpresset appelsinjuice

Ost, pålæg, bacon og spegepølse og pandekager

srambled eggs og pølser


Og min allerdejligste onkel Rufus 

Dorte er lige startet forfra med ymer og nutella madder - men hvad pokker - det er jo også snart sengetid.

4 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Mums, det ser helt fantastisk ud :-)

Berliner brosten sagde ...

Sikke en skøn samling! Jeg hører også til en af de der brunch-fanatikere og det er altid spændende at se, hvad andre putter på brunch-bordet. Næste gang skal jeg vist også ha lavet pandekager...mhm!

Lone i marsken sagde ...

Hvor ser det bare godt ud!
Jeg er fast læser på bloggen, men ny her i "kommentatorboksen". Dejlig familie du har Vita!

Vita sagde ...

Jeg er bare stor tilhænger af samlesæt-mad ;-)
Elsker buffet. Får bare også tit ondt i maven af det. Om det er maden eller mængden jeg spiser har jeg ikke helt gennemskuet :-)

Og ja Gitte - det er sjovt at få nye ideer når man sådan kigger rundt på andres brunch borde.

Lone - velkommen i kommentatorboksen! :-D
Jeg er svært tilfreds med min familie. Den har jeg været meget heldig med!