lørdag den 16. maj 2009

Ha!

Rengøringen er overstået!

Nu kan resten af dagen bare komme an. Hvis den tør. For jeg har tænkt mig at bruge den til stort set ingenting. Det trænger jeg sådan til. 

Fysikken kan slet ikke følge med for tiden. Jeg står op, jobber, handler og laver mad hver dag. Og så er der ikke kræfter til mere. Når vi endelig når til weekenden, har min krop brug for så meget pause, at jeg ofte klapper helt sammen. Det er sgu også ved at være temmelig enerverende altid at have ondt et eller andet sted. Men det er åbenbart mig og mit liv, desværre. 

Jeg må få det bedste ud af det. Så fra 1. juni er jeg den, der er gået ned i arbejdstid.  

4 kommentarer:

Huset i Hou sagde ...

Hvor er det fedt at den mulighed liger der. Jeg kender godt følelsen, jeg synes også jeg hele tiden laver de samme ting og kan ikke altid finde tid til de ekstra ting, jeg også gerne vil fylde mit liv med. Men sådan er det jo bare lige nu. Piv piv... jeg ser frem til næste weekend - der skal jeg vist ikek ret meget :-) God lørdag

Vita sagde ...

Hej til Hou: ja! Dejligt muligheden er til stede. Vi har besluttet at vi må klemme ballerne sammen. Vi synes nemlig begge to at det er bedre at have højt humør og overskud. End lommen fuld af penge og underskud på energikontoen.
Det er svært at balancere mellem lysten til at der sakl ske noget spændende og hvad der så reelt er overskud til. Men mon ikke vi lærer det engang.

God weekend til dig :-)

Klidmosteren sagde ...

Argh, der er ikke noget værre end at ha´ ondt hele tiden.

Hvor er det en fed holdning (som jeg også deler) at der er vigtigere at være glad end rig :-)

Vita sagde ...

Malou: nej det er temmelig trættende at have ondt. hvis bare jeg så vidste HVORFOR jeg har ondt.

Der er jo ikke noget ved at have penge hvis man alligevel ikke har kræfter til at bruge dem ;-)