tirsdag den 12. maj 2009

I sneglefart


Mine morgener er langsomme. Så langsomme at de fleste sikkert vil være i tvivl om jeg nu også ER vågen. Jeg er aldrig morgensur. Jeg tager bare ufattelig lang tid om at vågne. 

Jeg står op klokken 6 når vækkeuret ringer. Går i bad. Tænder for computeren. Begiver mig en tur i blogland. Et sted mellem 7 og 8 vågner de to andre. Så jeg har god tid. Det passer sådan cirka med at jeg er helt vågen, når jeg lander på jobbet klokken 8. 

Dorte er sådan en PLING-nu-er-jeg-vågen-type. Erna Marie er en laangsom vågner ligesom mig. Hun ligger længe og nusser med dynen. Gaaaaaber. Stræææækker sig. Knirker. Smiler. Klukker. Gaaaber. Det er dejligt jeg ikke længere er den eneste. 

I dag skal jeg på seminar hos Datagraf i Auning. Jeg har valgt to moduler med deres fantastiske Design-chef Lars Hoff-Lund. Jeg håber at få lidt inspiration. 

Ingen kommentarer: