onsdag den 13. maj 2009

Lille menneske

11 kommentarer:

misspippi sagde ...

Dejligt billede!
Men hvor er resten af prinsessen???

Vita sagde ...

Spist!
I én mundfuld!

Anne/Undreland sagde ...

*suk* Årh ja! Jeg har efterhånden en hel stak billeder af mine børns hænder og fødder. Fra de var få dage gamle, og pænt langt frem. De er bare ikke til at stå for. Men da jeg forleden ville kysse min datters fødder, havde hun gudhjælpme sure tæer. Er det ikke meget godt gået - i en alder af 14 måneder?!

Vita sagde ...

Anne: Sure tæer! haha. Jo det er sgu tidligt. Men så længer hun ikke lugter af armsved....

Donald sagde ...

Åh hvor det vækker minder :-)

Vita sagde ...

Donald: gode minder forhåbentlig. Om små nuttede lyserøde babyfødder... og ikke om sure tæer ;-)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Awwwwwww - der er ingenting soedere end smaa boernefoedder!

Anita sagde ...

Lækre, lækre tæer. Hvis jeg en dag får lov at møde prinsessen, vil jeg 'plukke ærter' på hendes små fusser :-)

Vita sagde ...

Londonbabe: Det ville nu være dejligt om deres tæer også var lækre, lyserøde og velduftende når de bliver 15.... :-)

Anita: jeg er slet ikke tvivl om at i to mødes en dag. Og vi to. Tre. Fire...

Anita sagde ...

Det er jeg også ret så sikker på, vi gør :-)

Jeg har ikke engang vendt tilbage til dig mht. træffet i Vejle. Det var egentlig min friweekend, men den er byttet, så jeg har Kevin hjemme den dag. Jeg ved, han vil kede sig bravt i selskab med en flok kaglende blogkvinder og min mor har ikke mulighed for at passe ham den dag, så jeg må vente til næste træf skydes igang.

Jeg har vist aldrig spurgt dig, hvor I bor? Min fornemmelse siger mig, at det er her i Jydeland et sted :-)

Vita sagde ...

Anita: det kan jeg godt forstå. Der kommer altid en sporvogn...

Ja da - vi bor i Jylland. I Låsby. Mellem Århus og Silkeborg. Sådan en stille villaby. her er trygt og rart. Og indbyggerne er venlige og smilende.