lørdag den 30. maj 2009

Mild og god




Dagen startede langsomt. God tid. Smilende æg. Fred og ro. Besøg af Fætter Frej på små bare fødder. Så var jeg et smut i eksotiske Galten for at købe fødselsdagsgave til farmand og barselsgave til fætter. Hurtig frokost og afsted til mor og barn afsnittet på Skejby. 


Erna Marie tog sin første lur i autostolen. Vidunderlige lille menneske. Vi var inde på skift. Børn må ikke medbringes. Men vejret var dejligt for den der var ude. 

Jeg synes jo af hjertet, at alle babyer er vidunderlige. Men hende her, hun var smuk! Og lille og fin. Glæder mig til at følge endnu et vidunder på Bach-stammen! 






Dagen har været kærlig mod mig. Og aftenen mild og god. Vi havde lovet at lufte den lille røde. Så vi tog en tur ad den grønne sti efter aftensmaden. Nu er min dag ved at være slut. Pigerne sover. Jeg sidder i tusmørket og kan knapt se hvad jeg selv skriver. Jeg forventer mig allerede meget af dagen i morgen. 

2 kommentarer:

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Erna Marie er vel nok blevet stor og saa er hun da bare SOED! Det er de lillebitte smaa fingre ogsaa. SLURP!

Vita sagde ...

Hej Tina: ja hun er blevet tyk og rund :-) Med elastikker om både arme og ben. Vi fik også en helt klar fornemmelse af Erna Maries størrelse da vi så en lille bitte pige igår. Mennesker er mirakler!