lørdag den 23. maj 2009

Slået ud

Har været syg igen i nat. Og gik i sort. Bliver fuldstændig slået ud af alle de fysiske problemer. Har tudet en time fordi jeg blev nødt til at aflyse en aftale i morgen. En aftale jeg havde båret på som en kostbar skat fordi jeg sådan glædede mig. 

Så føler jeg mig utilstrækkelig. Orker ikke at være hende der aldrig har energi og overskud. Og så tuder jeg og gemmer mig hos Dorte. 

Og så flyder det hele og jeg får luft og kommer hurtigt op igen og ser at verden er grøn og det lige har regnet. 

Jeg finder ud af det... ikke?

4 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Hej Vita

Det er da pokkers med det helbred. Jeg er næsten bange for at sige at summen af symptomer kunne lyde som fibromyalgi.

Ærgeligt at du måtte aflyse, jeg ved hvor slået ud man føler sig når man bare ikke kan det man gerne vil.

Godt du har Dorte at hente støtte, trøst og kærlighed hos. Og jo - du skal nok finde ud af det :-)

Jeg slår på tråden senere, så kan vi lægge planer for vores møde med den fagre Tori :-)

God bedring!
Kikært

Vita sagde ...

Tro på det :-)

Tak Kikært.

Lotten sagde ...

Vist finder du ud af det - det er bare frygtelig slidsomt mens det står på. INGEN kan være den stærke, givende, ydende hele tiden.
Jeg siger som Malou, at det er godt, du har Dorte at finde trøst hos.
Klem

Vita sagde ...

Tak Lotten. Det hjælper alt sammen. Jeg læner mig trygt tilbage og ved der er en sti til mig et sted. Skal bare lige finde den. Klem tilbage