tirsdag den 9. juni 2009

Fint fra start

Bortset fra at arbejdsdagen idag har været ualmindelig langtrukken, så har det været en fin fin start på ugen. Igår kom jeg rigtig godt fra start, ovenpå en fantastisk givende men hård weekend. I dag har jeg kæmpet lidt på arbejde. Synes dagen var sååå lang. 

Og så skal jeg lave om på mit fede layout til firmaets hjemmeside, fordi visse mennesker (små irriterende lynkinesere som sidder på pengekassen) er skrækslagne for hvidt. Iiiih. Du kan jo skynde dig at se den, mens den stadig er bleg som mig selv (www.activetools.dk). Og så må jeg jo knokle med det velkendte citat: "kill your darlings" og se hvad jeg kan gøre, uden at det bliver nødvendigt at ødelægge al programmeringen. Men programmeringen er selvfølgelig ikke min hovedpine.

Nu er jeg på vej i seng. Ja - den er god nok. Dorte og Erna Marie er allerede gået i seng. Vores dag slutter allerede klokken 21. Så er der ikke mere energi at hente. Det skulle da lige været lidt højtlæsning af Bjarne Reuters "Løgnhasen fra umbrien".




5 kommentarer:

Marianne's mening sagde ...

Dejligt at høre, at ugen er kommet godt fra start. Havde faktisk tænkt på dig, om det gik oven på weekenden.

Sov godt :0)

Signe sagde ...

Det lyder da som en dejlig måde at slutte dagen på - med højtlæsning :-) Og Løgnhalsen fra Umbrien er nu en god bog, selvom jeg ikke var så begejstret for efterskriften...
Hilsen Signe

Vita sagde ...

Marianne: Jeg var godt nok også noget spændt. Men det er slet ikke tosset at være tanket op på den psykiske happy-o-meter. Så kan man nogen gange klare lidt mere. Sov selv godt :-)

Signe: Ja det har vi gjort siden midt i Dortes graviditet. Det er så hyggeligt. Og MEGET bedre end at se TV. Synes Løgnhalsen er spændende, men den er lidt svær at læse op. Han har nogle pokkers lange sætninger. Vi er ikke kommet så langt endnu. Men det er da allerede noget af et eventyr. :-)

Newyorkerbyheart sagde ...

Godt at du - trods alt - kom godt igang med ugen :-) Nogle dage kan være så lange at man tror de aldrig får ende, men det gør de jo - som regel da ;-)

De pokkers lynkinesere, de kommer da også ind alle vegne! :-D

Knus
Birthe
- en lille bitte lynkineser ;-)

Vita sagde ...

Birthe: hehe - GID det var sådan nogle lynkinesere som dig!!! Så ville det ikke være nogen sag!