søndag den 7. juni 2009

Minus på ernergikontoen

Jeg fik vist brugt rigeligt på energikontoen igår. Nogen gange så er der kontant afregning med det samme. Jeg havde en pragtfuld lang dag med de andre bloggere i Vejle igår. Men jeg faldt fuldstændig sammen da jeg kom hjem. Vågnenede i angstanfald flere gange i nat. Tankestrøm der ikke kunne slukkes og en mave der ikke ville "vende rigtigt". 

Så jeg var godt træt da jeg vågnede i morges og skulle i gang med at forberede frokost til kjøwenhavnergæsterne. De skulle først komme til sen frokost. Og det var mit held. Jeg holdt pause hele tiden. Så det var godt med masser af tid. Det kan tage lang tid at lave humus hvis man hele tiden har brug for at sidde ned ;-)

Men det lykkedes alt sammen. Og det var dejligt at se Dortes barndomsveninde og hendes søde kæreste. De var her ikke længe, for vi var sidste stop inden den lange tur til København. 

Nu er weekenden ved at være slut. Lige nu kan jeg slet ikke forestille mig at jeg finder energi til at komme igang med en hel arbejdsuge. Men alting kan heldigvis se anderledes ud i morgen. 


4 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Hej igen.

Det lyder som en hård omgang i nat. Jeg er også klappet helt sammen, det kostede godt nok mange kræfter i går. Men det var bestemt det hele værd :-)

Jeg håber at du får samlet lidt kræfter så du kan få godt hul på den nye uge i morgen!

Knus
Kikært

Newyorkerbyheart sagde ...

Puha, lyder som om du har haft en hård nat, det lyder ikke rart! Jeg håber, at du får en MEGET bedre nat i nat......
Jeg er også godt brugt og ligner noget katten ikke engang ville overveje at slæbe med ind :-D

Pas godt på dig selv og jeg håber at du får en god start på den nye uge......

Knus
Birthe

Vita sagde ...

Hej med jer to. Hehe - sikken en flok trætte tøser vi er. Nu er det mandag morgen. Så på med vanten og derudaf. i øvrigt så lå der en henvisning til mig på Skejby da jeg kom hjem fra bloggertræf :-D Det var dejligt at komme hjem til!

Knus

Newyorkerbyheart sagde ...

Hej Vita!

Sikke en god nyhed, så sker der da noget :-)

Knus
Birthe