mandag den 1. juni 2009

Pragtfuld prangende pinse

Den har været dejlig, har den. Den fuldfede pinse som lige nu er ved at gå i seng et sted ude i vest. Den har været fuld af sol, latter, kærlighed og frem for alt tid. Masser af tid. 

Nu er jeg mentalt tanket op og klar til en dejlig kort uge. Det er jo grundlovsdag på fredag. Og det betyder hel fridag der hvor jeg arbejder. 

Ps. er der nogen der ved hvad man kan bruge mispel til? Der var en hel bakke i min kasse og de står bare afventende på mit spisebord.

4 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Hej Vita

Dejligt at det har været en god pinse. Det er så godt at føle sig ladet op og klar til at møde verden.

Uha, mispel er bare det pureste guf. Jeg ville bare spise dem som de er, men uden skræl. Eller put dem i en frugtsalat?

Knus
Kikært

sanne sagde ...

ja det er dejligt med korte uger.. jeg nyder at følge med i din/jeres blog, og se den lille prinsesse bliver størrer og størrer..
hvad sørensen er en mispel??

Vita sagde ...

Hej Sanne: ja jeg stemmer i hvert fald for tre-dages weekender!! En mispel er (tror jeg) en frugt... det minder lidt om abrikoser i udseende. Gule med sådan lidt lådden pels.

Vita sagde ...

Kikært: tak for tippet. Har ikke turdet smage på dem endnu. Så nu ved jeg slet ikke om de dur længere :-S Jeg er en tøsedreng! Eller tøsetøs.