mandag den 20. juli 2009

Iltmangel

Jeg gaber og gaber og gaber og der er stadig 50 minutter tilbage af arbejdsdagen. Jeg er så træt at mit ansigt er holdt op med at eksistere. Min hjerne vil ha' ilt. Og jeg vil ha' søvn. I stedet skal jeg hjem og være familiefar og lave sjove "madpakker" med bananblade. Der er nogen der siger man kan sove når man bliver gammel. Jeg har ikke tænkt mig at blive gammel, før jeg er langt inde i firserne. Så der er længe til jeg får mig en ordentlig lur. 

Pyt!
Livet er godt.

4 kommentarer:

Newyorkerbyheart sagde ...

Æv, håber at du kan få tid til en LANG "morfar" INDEN du bliver gammel! ;-)
Måske hvis du bare "slukker" det hele, men stadig har øjnene åbne, du så kan narre omverden så de tror du er der, men hvor du faktisk sover??

Håber ihvert fald at du får en GOD nats søvn - når du er færdig med at lege med bananblade ;o)

Knus
Birthe

Vita sagde ...

hej birthe

Jeg kom aldrig til at lege med bananblade. for konen havde glemt at tage kylling op. Og dagen efter havde hun glemt at tage fars op. Så min madplan har været lidt amputeret i denne uge. Men det har så resulteret i at jeg har lavet en glimrende kødsovs med kapers og røget paprika :-D

Knus vita

Marianne's mening sagde ...

Håber du er lidt mere frisk nu, for du lød godt nok træt ;-)


Nu er der snart weekend, hvor du måske kan sove længe og slappe af med din familie.

Newyorkerbyheart sagde ...

Improvisationens kunst er godt at mestre :-D

Knus
Birthe