mandag den 27. juli 2009

Så så man lige mig fnise

Jeg måtte opgive at tanke på den lokale OK-tank i morges. Kortterminalen var i stykker. Så jeg kørte til job på reservetanken og slog lige et smut om en fremmed tank inden jeg landede på kontoret. 

Der står jeg så i mine egne tanker og fylder benno på Ole, da en glad herrestemme lyder bag mig:

"Det var da en utrolig dejlig bagdel du render rundt med"

Jeg siger dig... der gik adskillige lange sekunder, før det gik op for mig, at det var min flade kontorbagdel han refererede til. 

Jeg fnisede hele vejen ind til disken for at betale og hele vejen ud til bilen igen. Den morgenglade håndværkertype vinkede glad og blinkede da jeg fnisende trillede ud fra tanken.

Jeg er ualmindelig dårlig til komplimenter. Ikke til at tage imod - men til at opfatte når det handler om mig. Men ham her - han fik mig alligevel til at fnise hele dagen. 

6 kommentarer:

Mokken sagde ...

Hææhæhæhhæææ... dét havde du godt af :-) Komplimenter er skønne - og denne særligt skæppeskøn :-)

Newyorkerbyheart sagde ...

Kære Vita!

Hvor DEJLIGT med sådan en oplevelse fra morgenstunden! Håber at du har nydt den hele dagen og siddet og små-fnist lidt for dig selv......

Jnus
Birthe

Vita sagde ...

Hej mokkelade

Jeg skal komme efter dig!!! :-P

Vita sagde ...

Hej Birthe

Det er altid dejligt når nogen kan placere et smil på ens ansigt!

Knus

Klidmosteren sagde ...

Fantastisk, det kan redde en hel dag før den overhovedet er begyndt :-)

Vita sagde ...

Hej Kikært

Det er nemlig lige det det kan!

Knus Vita