fredag den 21. august 2009

Op i røg

Dorte ønskede sig så brændende en fiskefilet til frokost. Så jeg købte lige to små gnallinger i en folieplastikbakke, da jeg alligevel var i Galten og få en synstest. 
Da jeg kom hjem smed jeg den lige i ovnen til opvarmning, mens jeg selv guffede de to wraps, vi havde til rest fra aftensmaden i går. 

V: Hvor længe skal de mon have?
D: Ikke så længe.
V: Skal de være lune eller helt varme?
D: Bare lune.
V: mon ikke jeg skal tage dem ud nu så?
D: De lugter i hvert fald!
V: Af fisk?
D: Næh nærmere af folie...



Der var ikke meget tilbage af den bakke. Den hang sådan lidt i røvballegardiner mellem stængerne på risten. Godt jeg også havde snuppet en bakke leverståhej. For konen ville sgu ikke æde fiskefileten efter den behandling.

Det var et uheld! Og det har OVERHOVEDET ikke noget at gøre med min enorme afsky for paneringer at gøre....OVERHOVEDET!

5 kommentarer:

misspippi sagde ...

Jeg kan se du har snydetrænet til at brænde vores ris på!!!!! Mon det skal til at være en dille???

Vita sagde ...

Hej søs
ja. Jeg må med skam melde jeg har snydt lidt.
Men jeg har jo hørt at øvelse gør mester.
Og den gryde er faneme ikke til at få ren!

Vita sagde ...

Tak for restemad i øvrigt!!! :-D

Newyorkerbyheart sagde ...

*LOLØ den med "uheld" skal du længere ud på landet med :-D Håber, at leverpostejen var bedre?

Knus
Birthe

Vita sagde ...

Hej Birthe

Det VAR altså et uheld... :-P
Og jeg var meget ked af det når nu Dorte så gerne ville have en af de der klamme fiskefileter.
Stryhns den grove er altid god!

:-D

Knus