søndag den 27. september 2009

De gratis glæder

I mangel af bedre, er her lige de sidste tre videoer af Erna Marie.
Alle fra i dag. 


Her er hun lige vågnet fra sin middagslur. Stadig søvnig og med det dejligste morgenhår.

video


Erna Marie synes mor er den sjoveste i verden. Så sjov at hun er lige ved at falde ud af TripTrap stolen. Lige midt i aftensmaden. Faktisk skulle man tro hun aldrig havde set noget sjovere. Og hvad er det så lige der er så skægt? Hvad ER det lige hende mor kan? Se selv med. Stort stort nummer!

video

Hvis hun fortsætter med at være så nem at underholde, så bliver det jo ingen sag.  ;-P


Erna Marie elsker lyde. Og laver også mange selv.

video

Ellers så flytter vi om en uge. Der bliver lagt tæpper på på torsdag. Min søster holder 30 års fødselsdag i weekenden og jeg har lovet at hjælpe med maden. Vi har travlt på job. Der sker også mindre sjove ting i det regi. På et større plan. Der er alt alt for meget i mit lille hoved. Men humøret er højt. Og jeg glæder mig til at få mine vægge og rum. Og til at se Dorte bruge vores nye orange støvsuger :-)

6 kommentarer:

Anne/Undreland sagde ...

Erna Marie har simpelthen det bedste grin. Åh, hvor er det skønt!

Lotten sagde ...

Skønne videoer af en skøn unge! Men det jeg hæfter mig mest ved er nu alligevel defireord i den tredjesidste linje. Det er godt at læse!

Newyorkerbyheart sagde ...

Hvor er hun bare dejlig og der er ikke noget som et barn der griner, det går lige i hjertet! :-D

Spændende at I snart flytter, hvor bliver det dejligt for Jer at få vægge - og skabe.....

Knus
Birthe

Mokken sagde ...

Hhæhæææhææhæææ.... man kan da ikke lade være med at grine med grinebideren :D Hvor er hun skøn!

Bettys blog sagde ...

Det er det mest dejlige smitsomme der findes, sådan en hjertelig babylatter. Jeg smiler til begge ører

Vita sagde ...

Anne: Åh ja. Det er ind i mellem besværligt at være mor, ikke? Men når så ungen griner bare to minutter - så viskes hele tavlen bare ren på magisk vis. Det er så forunderligt!!!


Lotten: tak du søde. Og ja. Humøret er faktisk stadig i top. Det er dejligt at mærke. Dejligt når humøret er en medspiller og ikke en modspiller!

Birthe: Det er så dejligt at have et soveværelse igen. Vægplads har vi faktisk ikke fået ret meget mere af. Nu er der jo også vinduer alle steder :-) Så vi kæmper lidt med indretningen. Men det skal nok gå. Og vi har allerede hilst på TRE katte i vores have. Dejligt!

Mie: Hej Mokkemor. Sådan en latter går lige i mavsen. Hun har nu været lidt mere alvorlig midt i al flytterodet. Men nu tror jeg det begynder at hjælpe på humøret. Det er også svært for sådan et lille myr at forholde sig til at ens verden ser anderledes ud HVER morgen. Men nu er vi næsten færdige.


Hej Betty: I det hele taget er lyden af andre menesker der griner dejlig, ikke? :-D