søndag den 6. september 2009

God service på Danmarks Radio

I sidste uge sad jeg i bilen på vej hjem. Det var lige før 18-radioavisen. På p4 Østjylland spillede de et nummer med sådan en hæs kælling. Sådan lidt live-Janis-Joplin-agtigt. Og jeg kunne ikke komme på hvem det var. Jeg kendte stemmen sådan okay. Men kunne bare ikke finde frem i min hjerne hvem hun var. Skide irriterende for en der elsker hæse kvindestemmer.

Pyt! Tænkte jeg. Jeg går bare hjem og kigger på P4's playlister. Som sagt så gjort. Men der manglede lige de tre timer jeg skulle bruge. Øv da. Så benyttede jeg mig af deres servicemailadresse. Skrev om mit problem med at genkende den der kvindestemme og ventede. Der gik nogle dage, så fik jeg at vide at mailen var sendt videre til rette vedkommende. 

Der gik yderligere et par dage og så fik jeg denne mail:

Kære Vita Bach Jørgensen
Nummeret du efterlyser fra den 29.8.09 er med Led Zeppelin og hedder 'Whole lotta love'
 
venlig hilsen
Anette Hansen



Så tror da pokker jeg ikke kunne huske hvem damen var.
 
Men i hvert fald tak til Danmarks Radio for totalt i orden service. Og tak til mig selv, for at være til grin. Jeg dedikerer af samme grund denne video til mig sæl'!



6 kommentarer:

Newyorkerbyheart sagde ...

Fedt at få lidt god service for sine licenspenge ;-)

Knus
Birthe

Vita sagde ...

Ja det er ikke altid sandt at vi ikke får noget for vores licenskroner :-)
Faktisk er jeg udemærket tilfreds!

Klidmosteren sagde ...

Smukke Max skraldgriner :-D

Berliner brosten sagde ...

Total fed historie! Den grinede jeg da lige af, hold da op. Jeg var så totalt spændt på at høre, hvilken hæs kvindestemme, det nu drejede sig om (I like them too), men okay...fnis...
Men den sang er nu heller ikke at kimse af, syns jeg.

Anne/Undreland sagde ...

Haha, ja - Led Zeppelin ER altså en virkelig hæs kælling! Hæ!

Vita sagde ...

Ja sådan går det når man synger som en tøs.
Og ligner en... :-P