lørdag den 19. september 2009

Man lærer hele livet


Det er både meget interessant og utroligt lærerigt, at befinde sig i tæt samvær med 8-måneder gammel baby dag ud og dag ind. 

Se nu bare hvad min kone har lært:



Erna Marie update: Blev hele 8 måneder i går. Har to tænder i undermunden. Kravler baglæns. Har længe haft sin helt egen lyd for ordet flue. Elsker fluer og snakker med dem. Triller og ruller meget nu. Går til babysvømning i Them svømmehal og synes det er dejligt. Har ikke nogen soverytme om dagen, what so ever! Det arbejder vi på. Spiser kartoffelmos, og masser af det. Er vild med kylling i karry. Er glad for at gynge. Bruger sut  - men kun til at bide i, når der er tænder på vej. Eller til at proppe i munden på mor, når vi leger giv og tag... Elsker at blive kildet og tumlet. Jo flere mødre der er om det, jo bedre. Eksperimenterer med at drikke vand selv fra kop. Bliver fuldstændig bimmer i kroppen hvis hun bliver overtræt. Elsker selskab. "Synger" meget. Er en lækkerbidsken!




8 måneder og temmelig betuttet

4 kommentarer:

Newyorkerbyheart sagde ...

Hun er bare sådan et lækkert barn - jeg glæder mig MEGET til snart at møde hende IRL :-)

Knus
Birthe

Karma sagde ...

nej, hvor er hun sød!

Lotten sagde ...

Betuttet OG nuttet! ;-)

Vita, hvis du har lyst: http://allreiter.blogspot.com/2009/09/awesome-eller.html
Ingen press...

Vita sagde ...

Birthe: nu er der kun lidt mere end en måned til. Glæææææder mig!


Karma: det er hun da :-)


Lotten: tak tak :-) Jeg har grebet den. Den kommer snart.