lørdag den 5. september 2009

Skrubbe



Erna Marie update: 
Hun har fået sin første tand i undermunden i onsdags. Det er kun Dorte der må se den. Når jeg vil kigge, snerper hun munden helt sammen. Men jeg kan se de bidemærker, hun blandt andet efterlader i kameraetuiet. Hun er så småt begyndt at spise aftensmad sammen med os. Det er som om hun synes det er forfærdelig dejligt, endelig at få noget mad der smager af noget. Stik mig noget mere af det der karrykrudt!!!
Vores dovne yngel er også endelig begyndt at trille/rulle lidt. Hun kan stå i kravlestilling og rokke. Hun elsker at være i hoppeborgen (mors mave og bryster, red.). Og fred være med det, så længe Dorte ikke tager entré. 
Det er ikke så in at growle i disse dage. Nu træner hun i sådan nogle meget høje trillelyde hun laver med munden. Dorte synes hun lyder som en delfin. 
Hun er edderspændt syg med reklamer på tv. Man kan lige vove at gå ind foran. Hun er blandt andet meget glad for KRIFAs reklame med ridderen der dukker ud af tågen. Ved ikke lige hvilke kriterier hun vælger efter. 
Hun "synger" meget når hun leger. Men hun er fileme blevet noget mor-pylret. Bio-mor forstås. Erna Marie og jeg kan være alene og lege og hygge og når Dorte dukker op, begynder tøsen at klynke. Det samme idag da mosteren havde passet hende. Det havde været hyggeligt og Erna Marie var glad - lige indtil mor trådte ind ad døren. Suk. Sådan en lille finke :-D
Hun er stadig min lille lykkepille. Min stjerne. Den der holder mit hjerte! Og hun er begyndt at gå i seng klokken 20.00 ca. hvilket rent faktisk betyder at mor og mor kan sidde helt tæt i sofaen og holde i hånd et par timer inden vi selv skal sove. Det er virkelig en stor bonus!!

6 kommentarer:

Lotten sagde ...

HAHAHA - en reklameelskende, karrykrudtspisende delfin. Lidt af en sjældenhed. Men hvilken en!

Newyorkerbyheart sagde ...

Hvor er hun altså bare sød og charmerende og det er så dejligt at læse dine opdateringer :-)
Man kan virkelig mærke din kærlighed til hende og du skal ikke tage den mor-syge-periode så tungt, det er naturligt og hun skal nok komme over det.......

Hun er SÅ dejlig og jeg glæder mig til at møde den lille dame - og konen - til november.....

Knus

Vita sagde ...

Lotten: ja ved du hvad. Jeg er lykkelig for den lille pakke jeg har fået. :-D



Birthe: Ja - du har ret. Håber jeg. Altså mht. at det er en fase.
Er glad for at mine babyindlæg ikke skræmmer dig! Vi glæder os også til at komme sydpå på visit!

Kram

Klidmosteren sagde ...

Åh, hun er altså bare nuser med det der lille skæve smil.

Vi vær glade for at opleve hende 'live' :-)

Knus
Kikært

Anne/Undreland sagde ...

Den lille skrubbe ser simpelthen bare så dejlig ud. Og jeg fik vist slet ikke svaret på dit svar for flere uger siden, men ja: Skrubben og Lullen må da mødes en dag!

Vita sagde ...

@Kikært. Det var stort hun bare sådan faldt til ro hos jer. Det glæder jo altid de to mødre :-)

@Anne. Ja for pokker. Erna M skal lære noget rockattitude af Lea A!!!!!!!!!