tirsdag den 20. oktober 2009

Sengetidsdilemma

Sidder og surfer. På bølgerne mellem Hotmail, Facebook og Blogger. Der er stille alle vegne. Jeg vil ha' spænding. Opdaterer igen og igen. Fandens til tomrum. Er møgtræt og må ikke gå i seng. For mig selv. Ryggen værker og jeg kan ikke holde ud at ligge ned i for mange timer. Så jeg må strække timerne. 

Jeg er fantasiløs. Burde lave noget. Noget praktisk. Eller noget kreativt. Eller skrive et brev til nogen der venter. Sådan et med rigtige bogstaver og kuvert og frimærke og den slags. 

Men jeg sidder bare her. Og jeg aner ikke hvad jeg venter på. Det er som at have lyst til en bestemt slags mad som man ikke kan definere.

9 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Hallo, er du gået til køjs? Ellers er jeg frisk på en lille chat :-)

Kender godt de der aftener hvor man bare sidder og klikker rundt og leder efter lidt action.....som man siger.

Wow, skriver du stadig rigtige breve i hånden? Den kunstart er forlængst gået tabt for mange.

Vi snakkes ved på de elektroniske kanaler :-)

Kram

Pernille sagde ...

osse her - bortset fra at jeg faktisk går i seng nu - men den der fornemmelse har jeg haft det meste af aftenen og andre aftner også

Lotten sagde ...

Når jeg har haft det sådan, har jeg af og til kunnet fordrive tiden med elektroniske sudoku og kabaler.

misspippi sagde ...

Du kunne også bare skrive om da du var til fødselsdag i lørdags ved din dejlige nevø. Om hvor meget han krammede dig til du fældede en tåre eller to og hvor meget i savner os her på Hovedgaden... he he.
Vi savner jer og glæder os til at se jer igen.

Randi Rehmeier sagde ...

Man aner et tomrum i dit ellers generelt udmærkede liv. Må jeg foreslå computerspillet Age of Empires III? Det er virkelig godt, når man ikke kan/må/vil sove, bare fordi det er mørkt og andre mennesker tilfældigvis gør det.

Det var i øvrigt smaddersjovt lige pludseligt at se dig i 3D! Nu var jeg jo standerstiv og fandt aldrig tilbage til dit bord, men vi ses vel nok en anden gang. Freaksempel på Ernas :-)

Newyorkerbyheart sagde ...

Kender godt det med at være rastløs om aftenen og så sker der bare NADA! Hvilket er træls, når man nu selv søger spænding :-)

Et håndskrevet brev er så hyggeligt, jeg har altid elsket det. Desværre tillader min hænder ikke det mere, eller ihvert fald kun i meget små mængder og med en skrift der slet ikke ligner den jeg har haft......

Håber, at du fandt lidt spænding?!?

Knus
Birthe

Marina sagde ...

Den fornemmelse kender jeg godt og når man er træt sætter den sig fast på en ubehagelig uafrystelig måde. Jeg håber ryggen har det bedre og at hele jeres lille familie har masser at grine af på denne regntunge søndag.

Masser af kærlige farverige kram fra fejø

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Haaber det gaar bedre med ryggen nu. :)

Vita sagde ...

Kikært: ja ind imellem skriver jeg breve i hånden. Men kun korte. Mine håndled kan ikke klare det mere. Desværre. For det er superhyggeligt at skrive rigtige breve og også at modtage dem.


Pernille: hvor klogt. Måske er det det man skal gøre når man har det sådan. Bare skrubbe i seng .-)


Lotte: åh ja.. og minestryger... hehe. Måske trænger jeg til at spille et godt computerspil.


Søs: ja det kunne jeg også skrive om. Eller jeg kunne skrive om idag hvor jeg snakkede med ham i telefonen og han sagde: "Jeg elsker dig i dag". Tænk sig, 3 år og så meget tjek på at blødgøre sin mosters hjerte.


Randi: hej dit tæskelækre stykke mandfolk! Jeps - skønt at se dig også. Jeg var dog lidt overrasket over at du havde mere skæg end mig ;-) Selvfølgelig ses vi i Ernas skød en dag. Klart. Kram til dig!


Birthe: ja og det trælse ved det der spænding er at jeg ikke helt ved hvad det inkluderer. Hvis jeg vidste det ville jeg jo lave DET i stedet. Og ja - håndskrevne breve er vidunderlige. Når der er kræfter til det.


Marina: Det er ligesom at gå i tomgang ikke. Men heldigvis er der oftest alt for meget at tage sig til til at den slags slendrian med tiden finder sted. Rigtig mange klem tilbage til dig!


Tina: Tak! Det går bedre. Har de pyntet til jul i din by? Gad godt en tur på juleindkøb i London hvis jeg ellers havde noget at købe for ;-) Knus