torsdag den 5. november 2009

Omsorgs-gen

Dorte er syg med influenza og feber. I eftermiddag lå hun på sofaen med den store dyne. Hun småsov. Og var rigtig sløj. Erna Marie tog sin lille billedbog hen til mors ansigt, slog op på "side gris" og læste højt for mor. 

Hvor nuttet er det lige. Nåede lige at fange lidt af omsorgs-seancen. 

video

Hun brummer når hun læser højt. Tror hun efterligner mig, når jeg læser højt ved sengetid. :-) Jeg læser højt inden Erna Marie skal sove. Det har jeg gjort under hele graviditeten og gør det stadig. Det er sådan en dejlig lille stund vi har sammen alle tre, inden Ole Lukøje spreder sit sovestøv. 

7 kommentarer:

MieMokken sagde ...

Nååårhh... med sådan en kærlig oppasser er Moren sikkert snart på benene igen :-)

God bedring til Dorte...

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Hvor er hun bare soed! God bedring til Dorte. :)

mette b sagde ...

Åååårh, er hun lige sød, hva'??

KH Mette B

Marina sagde ...

Det er simpelthen det skønneste og selvom man har 40 i feber kan man næsten ikke andet end at blive lidt glad. Min ældste datter var ligesådan da hun var lille (og også nu som 10 årige), de andre har detsværre ikke haft samme indføling. Jeg håber Dorthe snart er over det værste.

michelle sagde ...

Hvaaaa søs, er det ikke ved at være på tide du får skrevet noget mere herinde. Eftersom der går meget lang tid imellem vi ser jer, så er din blog jo en dejlig måde at blive opdateret på.
Savner at gå ind ved siden af og lige få en snak og et kram fra Erna M.

Lillesøs

Vita sagde ...

Mie: hej du. man skulle tro det. Men Dorte havde influenza i tre uger før det forsvandt. Håber alt er vel i det svenske!!

Tina: hun er meget kærlig. Håber det varer ved. Og tak - det hjælper altid med lidt cyberynk!! :-D Knus Til dig


mette b: hun er da super nuttet.

Marina: ja Dorte blev så glad. Jeg håber da det er en side af hende som ikke forsvinder. :-) Dorte er endelig frisk igen.

Søs: jaaaaaaaa - skal nok. Vi er bare gået helt i stå pga. alt det sygdom. Knuselsker dig!

julie_a sagde ...

Nårh, så lille og dog så omsorgsfuld!! :-)