tirsdag den 22. december 2009

Glædelig jul



Rigtig glædelig jul!
Fra Erna Marie, Dorte og Vita

12 kommentarer:

Marina sagde ...

Å her er liv. Jeg har sådan savnet at høre om Jer, men har tænkt at intet liv her i cyperspase nok betyder ekstra meget liv inde på den virkelige side af skærmen. Og nu er det jul. Erna Maries første og det er så stort og dejligt at være mor til sådan en lille en der møder hele julehalløjet for første gang. For det er jo lige præcis der det giver mening alt juleriet og man næsten må vride sit morhjerte over gulvspanden fordi det er lige ved at flyde over. Rigtig, rigtig dejlig jul til jer alle tre.

Lotten sagde ...

SKØNT julekort :-D
Og dejligt med et lille pip. Jeg tænker som Marina, at I sikkert har nok at gøre ude i den tredimensionelle verden.
Hå ber I får en dejlig jul alle tre!

Marianne's mening sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og din famile.
Er vild med julekortet! :0)

Randi Rehmeier sagde ...

Lige i øjet! Glædelig jul, de dåser!

Klemmer fra Ranner

MollyMy sagde ...

Det er et af de sjoveste julebilleder jeg længe har set. Hvor har du fundet den ide?
Kram Birthe

Lea sagde ...

Skønt julekort! :-) Glædelig jul!

Vita sagde ...

Marina: Tak skal du have. Ja her er liv. Jeg er lige nede i et ordentligt hul. Men jeg ved der er lys et sted derude. Og vi har haft en dejlig jul indtil videre. Knus Vita

Lotte: Du har ret. Vi har travlt. Den lille direktør holder os i sving. Tak for din julehilsen. Kram til dig.

Marianne: I lige måde Marianne. Dejligt du kan lide kortet. Hurra for Photoshop! Knus

Ranner: Klem til dig også!

Birthe: hej og velkommen her. De der ideer vokser i mit hoved. Og noget af det bliver faktisk rigtig godt når det bliver ført ud i livet. Det kræver stor tålmodighed med Photoshop. Men så kan man jo også lave temmelig meget sjovt, hvis bare man har ideerne. Sidste år havde jeg fanget os i en sådan en ryste-snebold-glaskugle-ting. Det kom også til at se ret sjovt ud. Glædelig jule til dig :-)

Vita sagde ...

Lea: Tak skal du have! Som du kan se er jeg ret hårdt spændt for ;-)

Marina sagde ...

Kære dig. Jeg håber lyset hurtigt finder dig igen. Masser af knus.

Anne/Undreland sagde ...

Kære Vita,
I juletravlhed (galore!) og jobtravlhed og generelt bare alt for meget travlhed, opdagede jeg jo slet ikke jeres fantastiske julekort. Hvor er det skægt - og sejt lavet.
Dejligt at høre, at I har haft en god jul - i hvert fald indtil d. 22. - håber også, resten af den har været dejlig?

Håber at lyset derude meget snart får tag i dig igen.
Stor (forsinket) julekrammer, og rigtig godt nytår, dejlige du!

Mokken sagde ...

Kære alle tre :-)

Hvor er I skønne - tusind, tusind tak for det fine kort!

Og lad os SÅ få sparket godt gang i det nye år, som skal blive helt igennem fantastisk og forrygende. Det er i hvert fald hvad jeg ønsker for mine, jeres og alle andre omkring os :-)

Med de sidste julekrummerier - knus og kram til jer :-)

Anne/Undreland sagde ...

Hej igen, skønne rensdyr. Jeg har tagget dig. På forhånd undskyld, men projektet er så tilpas skørt, at jeg smipelthen måtte springe på. Og hive dig med i faldet. Yiiiiihaaaa!