mandag den 18. januar 2010

Lykkens pamjulefis!

Jeg er jo hende der ikke har nogen vinterstøvler og har gået med uldsokker i sneakers hele vinteren. Det har været både vådt og meget koldt for fødderne. Men der var bare ikke lige en tusse hvor der stod gode ordentlige økonomiske støvler på.

Så fandt vi dem her i genbrugsen:


El natura lista. 70 kroner. Ligner nogen der ikke har været brugt. Jeg STORMelsker dem bare. Og har ikke frosset mine fødder siden! Der er nogen der siger at heldet følger de tossede. De har ret :-D

5 kommentarer:

Klidmosteren sagde ...

Genbrug for the win! Det er nogle skønne skatte man kan finde der, de støvler der er bestemt ikke nogen undtagelse :-)

Jeg har lige købt en Pyrolux stegegryde (9L, brugt få gange) på Gul&Gratis til 75 kr. Hallo, det er lige 800 kr sparet. Og hver en krone sparet er jo en krone tjent eller noget :-)

Krams fra Kikært

Ibs sagde ...

El Naturalista er guld! Supergodt fund, kolde fødder er sgu ikke rart.

sanne sagde ...

hold da op sikke et fund...

de er vanvittig dyre.. de koster over 1000 kr. jeg bruger selv det mærke til fodtøj.. det er godt fund.. De er faktiske økologiske, viste du det??

ulla sagde ...

Nogen gange har man bare lov til at være heldig;-)
Er selv glad ejer af støvler næsten magen til og jeg fandt dem også på tilbud, alligevel kostede de mere end 10 gange så meget som dine..hi hi, og jeg syntes jeg havde gjort et scoop;-)

Vita sagde ...

Klidmoster: jeg er SÅ dårlig til at finde guld. Faktisk var det Dorte der fandt dem her til mig. Men jeg fandt da også selv en jakke dernede for nogle måneder siden. Måske jeg bare skal vænne mig til at komme der lidt oftere! Knus din dejlige kryddersild.

Ibs: nej UF for kolde fødder. Jeg var tæt på at udvikle en sko der inkluderede en varmedunk. Havde sikkert ikke været kønt.

Sanne: Er de økologiske???? WOW! Dobbelt op på held! Nu elsker jeg dem bare endnu højere. Tror lige jeg smutter ud i gangen og kysser dem og ser om de har det godt.

Ulla: jeg kendte slet ikke mærket. Men faldt for dem med det samme Dorte hev dem ned af hylden. Men nu ved jeg da hvad vi skal kigge efter næste gang vi skal have penge op af lommen.