tirsdag den 23. februar 2010

Bare et lille spørgsmål

Er der noget galt med ens ægteskab/kone/barn, når det vrissent lyder inde fra stuen: "NEJ! altså Erna Mariøøøø... mor var lige ved at se noget om Celine Dion!"...????????


Kan godt lide Dion... men alligevel. Det er Streisand der dur!


Når al legetøjet er strøet over hele gulvet og jeg kravler rundt og samler op og putter tilbage i æsker og kister, så er det så dejligt at finde en halv kiks. Så kan jeg jo lige spise den som belønning. ;-)

6 kommentarer:

Anne/Undreland sagde ...

Hvis du har det sådan med at finde halve kiks, så kom! Vi har nok til at få dig op at ringe i flere omgange. Og mere til. Så sent som i dag fiskede jeg en halv muffin op af radiatoren. Kan ikke engang huske, hvornår vi har fået muffins...

Kære Vita, det er jo hundrede år siden at jeg har sagt det mindste pip (eller gok) her inde. Det er en fejl. Har fulgt med, og sendt en mental krammer i retningen af den forskrækkede høne i hullet. Håber den er på vej op sammen med dagslyset. Jeg er helt klar over at det ikke er spor rart, men du tegner det så fint.
Kærligst /Anne

Prophecy sagde ...

Velbekomme!
Celine Dion...hm, det værste er vist at det nu er outet?

Vita sagde ...

Anne: Det er lidt ligesom skattejagt... ?!?!?! Haha. Jeg er stadig de fleste dage på bunden. men nu er der også dage hvor jeg lige har næbbet oppe i lyset. Herligt.
Jeg skal tegne noget mere. Det er så afstressende. Men i stedet sidder jeg bare og stirrer på computeren.
Al magt til dig og Lulle.
Knus Vita

Vita sagde ...

Prophecy: hehe. Det synes Dorte også ;-)

M sagde ...

Ja, der er bestemt noget galt! Vil hellere æde 100 halvbrugte kiks med nullermænd på end at få smurt ørerne ind i Celine Dion;o)

Vita sagde ...

M: ;-) som en veninde skrev til mig vedr. Dion:

Kan en glimrende Celine-parodi jeg glæder mig til at foredrage for dig, skat. Bortset fra det er der nogen af hendes sange jeg elsker.... hvor der er andre der får mig til at tænke hun overbelåner huset en smule.