fredag den 30. juli 2010

Boble

Dorte og Erna Marie er på Samsø. En enkelt overnatning sammen med Moster Karin. Og jeg er herhjemme. For færge og overnatning ude er ikke lige mine stærkeste punkter.

Så jeg har alenetid. Tilbragte dagen i går i selskab med en veninde. Med god tid. Og ingen faste spisetider. Jeg har sovet med god plads i den store seng, uden små spark og dunk i ryggen fra bløde barnefødder og -hænder.

At mine arme så sov noget så vederstyggeligt, og jeg af samme grund vågnede ca. hver halve time fordi det gjorde pisseondt, er en anden sag.

Nu sidder jeg her og har rigtig god tid. Min egen tid. Og glæder mig til mine to arriverer igen i eftermiddag. Mit hjerte er let. Skønt regnen er tung. De håndklæder jeg smed over en havestol udenfor til tørring i går har vist uendelig lang vej i mål.

4 kommentarer:

Jule Mig sagde ...

Hmm har lige set at jeg har en stol hynde, som er glemt... SÅ den har det nok lidt som dine håndklæder..

Men græsplænen er glad for vandet.

God weekend

Hyggehygge
Marianne

Vita sagde ...

haha Marianne. Mon den bliver tør denne sommer?

God weekend til dig også
:-)

Anne/Undreland sagde ...

Tak for i dag, skønne kvinder! Har vi lige grundlaget for en tradition? Jaaaa!

Vita sagde ...

Selv tak skønne. Ja det har vi i hvert fald!