torsdag den 1. juli 2010

Dann haben Wir anderen Metoden!


Vi fik jo aldrig købt den plæneklipper, vel. Og pludselig var græsset en halv meter højt og gode dyr rådne. Men min kone er ikke sådan at slå ud. Hun lånte mine forældres gamle hækkesaks. Det tog hende 25 minutter, med røven i vejret, at klippe græsset på den måde. Der er unægteligt visse fordele ved at have lillebittemikroskopisk have. Derefter fik den en tur med naboens elektriske plæneklipper. Så nu tør vi bevæge os derud igen. Og det er godt, for der er skygge under æbletræet!
Vi mangler dog stadigvæk at få købt den plæneklipper.

10 kommentarer:

Signe sagde ...

Sjovt billede af konen :-)
Vi har lige købt ny håndskubber (med opsamler) i Metro for kun 330 kr - det er virkelig dejligt!

Vita sagde ...

Hej Kagedåse :-)

Ligefrem med opsamler. Det ser man ikke så tit på en håndskubber. Me likez!

Og METRO - det er jo lige om hjørnet. Men er det ikke noget med at man skal have kort?

Knus

Prophecy sagde ...

Det er fandme øko-venligt på flere måder det der :o) Al magt til håndredskaber!

Vita sagde ...

Hej Dorte

Guuud ja. Helt utilsigtet har min frue lige lavet god bonderøvsstil der :-D

Jule Mig sagde ...

Smart !!!

Jeg ville gerne overraske Fruen i dag... Med at slå græt.. Kunne sørme også godt starte hendes vidunder af en maskine...

Det er sådan en der.. køre selv... Men hold kææft den køre stærkt, det kan jeg ikke lige lide...

Så... jeg må finde nogen andet at overraske hende med...

( er lettere spændt på hvad hun siger når hun ser mit..... slået spor midt hen over plænen )

UPS

Hyggehygge
Marianne

Vita sagde ...

Hej Marianne

Jeg kan lige se dig rende efter maskinen i vandret position.

Føler mig selv mest tryg bag en håndskubber.

Mon ikke du finder pånoget at overraske med. Kys og klem kan man f.eks aldrig få nok af :-)

Hav en dejlig dag

Jule Mig sagde ...

Hihihi jeg er glad for at ungerne ikke var med ude i haven, for de var da flækket sammen af grin over mig... ! For sjovt har det set ud !!

Hyggehygge

anette sagde ...

YES der kom billedet. Som taget ud af mit indre ;o) Det er da for sejt gået af Dorthe! Hvis du mangler kort til Metro kan vi da godt tage en tur derud sammen. Jeg har nemlig et. Kram Anette

Vita sagde ...

Marianne: det er ingen sag at være den der underholder ufrivilligt ;-)

Anette: ja hun er sej :-) Det lyder da herligt med tilbud om tur i METRO. Kram

Klidmoster sagde ...

God stil der :-D

Husk også at Siffoladen har METRO kort og gerne hjælper til!